• Головна
  • Витратні матеріали для авто. Від чого залежить частота їхньої заміни?
Новини компаній
11:20, 10 листопада 2023 р.

Витратні матеріали для авто. Від чого залежить частота їхньої заміни?

Новини компаній

Кожен автомобіль потребує регулярної заміни певних компонентів, щоб функціонувати на піку своїх можливостей. Ці елементи, відомі як витратні матеріали, служать певний час та вимагають заміни після проходження певного пробігу або періоду експлуатації. У той час як багато автовласників звертаються до свого механіка за порадою, все більше людей воліють шукати інформацію на спеціалізованих майданчиках, достатньо зайти на гідний сайт автозапчастин, там можна знайти рекомендації щодо частоти замін витратних матеріалів.

Витратні матеріали для авто. Від чого залежить частота їхньої заміни?, фото-1

Основні витратні матеріали автомобіля та рекомендації щодо їх заміни

Моторна олія забезпечує змащування та захист двигуна від зносу. Найбільш поширений інтервал заміни масла, що рекомендується, варіюється від 10 000 до 15 000 км, але завжди слід дотримуватися вказівок виробника.

Фільтри:

  • Масляний фільтр затримує частинки бруду та осад, забезпечуючи чистоту олії. Рекомендується змінювати з кожною заміною олії.
  • Повітряний фільтр чистить повітря, яке надходить у двигун. Заміна приблизно кожні 20 000 км., залежно від умов експлуатації.
  • Паливний фільтр видаляє забруднювачі з палива перед тим, як воно потрапить у двигун. Заміна кожні 40 000 – 60 000 км.
  • Гальмівна рідина забезпечує передачу зусилля педалі гальма до гальмівних механізмів. Рекомендується перевіряти рівень та стан рідини кожні 10 000 км, повна заміна кожні 2 роки або 40 000 км.
  • Гальмівні колодки забезпечують тертя, необхідне уповільнення чи зупинки автомобіля. Залежно від умов експлуатації, зазвичай кожні 30 000 - 60 000 км.
  • Рідина для склоомивача очищає лобове скло від бруду, пилу та комах. Поповнення в міру потреби, особливо перед зимовим сезоном.
  • Ремені та ланцюги ГРМ забезпечують синхронну роботу розподільчих валів та колінчастого валу двигуна. Ремені ГРМ рекомендується змінювати кожні 60 000 - 100 000 км, тоді як ланцюги ГРМ зазвичай служать довше і замінюються кожні 150 000 - 200 000 км або відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.

Чинники, що впливають на частоту заміни

  • Ваш стиль керування може сильно впливати на знос автомобільних компонентів. Наприклад, агресивне водіння, що включає часті розгони та гальмування, може прискорювати знос колодок та гальмівної рідини.
  • Міський рух, при якому часто доводиться зупинятися і рушати з місця, може прискорювати знос деяких компонентів. Крім того, екстремальні кліматичні умови, такі як сильна спека або мороз, можуть впливати на термін служби рідин та олій.
  • Використання неякісного палива може призвести до швидкого засмічення паливного фільтра та системи упорскування. Аналогічно, вибір неправильної або дешевої олії може скоротити термін служби двигуна.
  • Незважаючи на те, що автомобіль може виглядати зовні ідеально, його технічний стан може вимагати заміни певних компонентів частіше, ніж передбачалося.

Як визначити, що час замінити витратний матеріал?

Визначення часу для заміни витратних матеріалів у вашому автомобілі може запобігти серйозним проблемам і дорогому ремонту. Дізнайтеся про ключові ознаки зношування:

Моторне масло

  • Колір та консистенція. Чиста олія зазвичай світло-золотистого кольору. Якщо вона темна або чорна, це може вказувати на забруднення. Також, якщо олія має рідку або пінну текстуру, це може свідчити про наявність вологи або антифризу.
  • Рівень олії. Регулярна перевірка рівня олії допоможе визначити, чи тече олія чи згоряє.

Гальмівні колодки

  • Шум при гальмуванні. Якщо при гальмуванні ви чуєте скрип або шипіння, це може вказувати на зношування колодок.
  • Вібрація під час гальмування. Нерівномірне зношування колодок або дисків може викликати вібрацію в педалі гальма або кермі.

Фільтри

  • Зниження продуктивності. Якщо ваш автомобіль став витрачати більше палива або втратив потужність, це може бути пов'язане із засміченим повітряним чи паливним фільтром.
  • Чорний дим із вихлопної труби. Може вказувати на засмічений паливний фільтр.

Рідина для склоомивача

  • Неефективне очищення. Якщо вітрове скло після використання склоомивача залишається брудним або покритим смугами, можливо, рідина склоомивача вичерпала свої властивості або її якість залишає бажати кращого.

Своєчасна заміна витратних матеріалів відіграє вирішальну роль у збереженні коректної роботи та безпеки автомобіля. Правильний вибір та регулярне технічне обслуговування забезпечать тривалий термін служби вашого транспортного засобу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...