• Головна
  • Ситуація в енергосистемі залишається складною. Клієнтів просять підтримати енергетиків у боротьбі на енергофронті
15:30, 28 грудня 2022 р.

Ситуація в енергосистемі залишається складною. Клієнтів просять підтримати енергетиків у боротьбі на енергофронті

Ситуація в енергосистемі залишається складною. Клієнтів просять підтримати енергетиків у боротьбі на енергофронті

Ситуація в енергосистемі залишається складною. Клієнтів просять підтримати енергетиків у боротьбі на енергофронті. Для цього споживати електроенергію помірно – вмикати енергоємні прилади по черзі, максимально знизити споживання електрики в години пікових навантажень зранку з 07.00 до 11.00 та ввечері з 17.00 до 22.00.

Про це сайт 0564.ua повідомляє з посиланням на прес-службу ДТЕК Дніпропетровські електромережі.

Зазначається, що протягом доби 27 грудня аварійні бригади ДТЕК Дніпровські електромережі відновили електропостачання у 5 населених пунктах, що напередодні зазнали обстрілів з окупованих територій. Світло повернулось в оселі 1 282 родин Дніпропетровської області.

Фахівці попри обстріли та складну ситуацію з бойовими діями продовжують відновлювати електромережі за дозволом Збройних сил України та ДСНС. Наша мета – забезпечити міста та села електроенергією, необхідною для нормального життя жителів регіону.

Південь Дніпропетровщини продовжує зазнавати ворожих обстрілів, через що регулярно пошкоджуються електромережі, а мешканці області лишаються без світла. Не зважаючи на постійну загрозу, аварійні бригади ДТЕК Дніпровські електромережі продовжують лагодити пошкоджені ворогом лінії та обладнання та повертати електропостачання. Роботи проводять, щойно отримують дозвіл на виконання ремонтів від ДСНС та ЗСУ.

Протягом останньої доби енергетикам ДТЕК вдалося поновити роботу електромереж для 1 282 родин у 5 населених пунктах Дніпропетровської області, які були знеструмлені в результаті обстрілів напередодні. Наразі електропостачання повністю відновлено.

Для зв’язку з компанією закликали використовувати лише офіційні канали інформації. Фахівці ДТЕКу готові приймати звернення через дистанційні канали обслуговування: сайт, соцмережі, контакт-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-боти Viber та Telegram, Viber-канал інформування «ДТЕК info ДНЕМ».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #кривийРіг #0564ua #війна #енергофронт
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...