• Головна
  • Як організувати облік робочого часу на підприємстві
Новини компаній
11:00, 27 листопада 2022 р.

Як організувати облік робочого часу на підприємстві

Новини компаній

Контроль доступу з урахуванням робочого часу - це сучасне технологічне рішення, яке організовує ефективний захист від проникнення сторонніх на підприємство, точно розмежовує доступи службовців до різних приміщень, а також проводить моніторинг приходу та догляду за службою.

Програма дає можливість коригувати основні визначення робочого часу, фіксувати момент приходу персоналу, місцезнаходження на території, відстежувати переміщення протягом трудового дня, відзначати час догляду. Подібні демократичні методи обліку робочого часу суттєво мінімізують втрати від запізнень та прогулів.

Особливості продукту

Автоматизований облік робочого дня працівників призначений для чіткої фіксації та подальшого зберігання даних кожного користувача з подальшою обробкою інформації для складання бухгалтерської та кадрової звітності.

Усього розрізняють два види систем керування доступом: автономні та мережеві. Саме мережевий програмний продукт стане найвигіднішим рішенням, яке допоможе не лише налагодити кадрову дисципліну, а й допоможе попередити розкрадання та крадіжки на підприємстві. Головна особливість полягає в тому, що обладнання функціонує в комплекті із сервером, куди надходять усі персональні дані персоналу, та відбувається подальша обробка інформації.

Налаштоване програмне забезпечення вміє аналізувати дані, що надійшли, і формувати потрібні вибірки. Подібні види обліку робочого часу дозволяють досить швидко повернути інвестиції на встановлення обладнання та програмного забезпечення. Встановлення контролюючої програми – вигідне рішення для налагодженого та ефективного трудового процесу.

Що стосується автономної системи доступу, її функції обмежуються можливістю автоматично відкрити або закрити електронний замок, після надходження відповідного сигналу на контролер. У завдання програми не входять збирання та зберігання даних про пересування співробітників, а також відсутнє підключення до головного комп'ютера чи сервера.

Переваги впровадження мережевої системи контролю

Найкраще обладнання для обліку та аналізу робочого часу – мережна СКУД. Програма призначена не просто для відстеження приходу та догляду співробітників компанії, вона може фіксувати інші дані. Саме завдяки зазначеним можливостям СКУД надає користувачам одразу кілька основних переваг.

1. Швидка та проста автоматизація процесу табелювання, незалежно від кількості працівників.

2. Фіксація та зберігання всіх даних картки - електронного «посвідчення особи» персоналу компанії з першого використання пропуску. У будь-який час інформація може бути доступна для вивчення та використання.

3. Реалізація інтеграції з бухгалтерськими та кадровими програмними продуктами.

Завдяки модулю табелювання програма реалізує контроль активності співробітників компанії, а також перебування кожного з них на своєму місці.

СКУД дозволяє розуміти маршрути внутрішніх переміщень територією підприємства та загалом відображає уявлення про ставлення до службового боргу протягом дня, тижня, місяця. Подібний моніторинг допомагає своєчасно виявляти порушення законодавства та вживати відповідних заходів, а також виділяти та заохочувати тих, хто сумлінно виконує свої трудові обов'язки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Облік робочого дня працівників #Контроль доступу #СКУД #Pipl.ua
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...