Реєстр юридичних осіб України

На виконання Закону України, який регламентує питання реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 1 липня 2004 року було розпочато роботу автоматизованої системи, яка стала частиною інформресурсу України і є однією з найважливіших його елементів. Мова йде про реєстр юридичних осіб України.  Ця система в автоматизованому режимі збирає інформацію про юридичних і фізичних осіб-підприємців, накопичує її і здійснює захист від несанкціонованих дій до введених даних. Можливості, які має Єдиний державний реєстр, дозволяють також надавати інформацію та здійснювати пошук юридичної особи та особи-підприємця.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб має систему центрального рівня і автоматизовані робочі місця, на яких працюють державні реєстратори. 679 органів державної реєстрації укомплектовані такими робочими місцями.

Завдяки своєму створенню, Єдиний державний реєстр юридичних осіб дає можливість:

  • формувати інформаційний фонд, який містить найбільш повні, достовірні і захищені дані, що мають можливість постійно обновлятись і актуалізуватись;

  • передавати дані з цього Реєстру до відповідних органів статистичного контролю, у державну податкову службу, в Пенсійний фонд України. Такий спосіб значно полегшує обліковувати та знімати з обліку зареєстрованих осіб;

  • отримувати достовірні дані взаємним обміном із відомчими реєстрами статистичних органів, Пенсійного фонду та податкової служби України;

  • оперативно видавати виписки, довідки, витяги з Єдиного держреєстру.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,  пошук яких здійснюється системою автоматично,  має спеціально уповноваженого розпорядника і адміністратора, який  створює та здійснює ведення всієї інформації, що заведена до реєстру та використовується системою.

Програмними та технічними можливостями у веденні Єдиного держреєстру забезпечується:

  • Єдиний державний реєстр юридичних осіб має еталон, що ведеться в автоматизованому режимі;

  • адміністративні функції по накопиченню, аналізу і актуалізації даних, надання прав доступу до бази реєстру здійснюється в необхідному обсязі;

  • повна захищеність даних несанкціонованих дій;

  • достовірність та повнота інформації по реєстраційних картках;

  • повна контрольованість за здійсненням реєстраційної процедури;

  • забезпечення на протязі 75 років зберігання даних, введених до реєстру від дати припинення юридичних осіб чи діяльності фізичної особи-підприємця.

Завдяки роботі системи значно полегшується пошук юридичної особи, фізичної особи-підприємця, що гарантується відкритістю та доступністю отримання даних, перелік яких передбачено законодавством.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)