Як створити привабливий контент в епоху контент-перевантаження

Видавцями і речниками сьогодні стали самі компанії та бренди. Передові технології та безперешкодний доступ в інтернет дозволяють будь-кому при бажанні створювати контент.

Контент-маркетинг, що характеризується вибуховими темпами зростання, призвів до девальвації контенту.

Як в умовах жорсткої конкуренції створити привабливий контент?

Контент повинен виділятися з загальної маси. Як це зробити?

За зміст сайту, будь то портал або каталог із статей www.stateyki.org.ua, повинна відповідати конкретна людина. У будь-якому хорошому ресторані завжди є шеф-кухар. Хочете, щоб ваш сайт тішив відвідувачів хорошими «стравами» і вони знову і знову поверталися до вас - заведіть шефа-редактора. Так, це затратно, проте буде розроблена єдина стратегія, а контент буде характеризуватися високою якістю.

Будьте в першу чергу редактором, а не копірайтером - www.stateyki.org.ua/exchange-articles-links-and-freelancers. Приймаючи рішення про те, якою буде тема наступної статті, запитайте себе: а чи дасть ця стаття щось цікаве, корисне і нове вашій цільової аудиторії? Чи буде ця тема затребуваною? Чи легко її буде знайти за допомогою пошукової системи? Дайте відповідь на ці питання, і, цілком імовірно, ви прийдете до іншого рішення, виберете інший шлях, а не той, який був спочатку запланований.

Не забувайте виконувати «домашню роботу». Наскільки ваша стаття конкурентоспроможна? Ви впевнені, що інформація зацікавить ваших читачів? Чи є сенс писати текст, який не буде затребуваним? Придумати нову тему виходить не завжди, але іноді цього і не потрібно - не ламайте голову, візьміть щось із «старенького» і подайте це під іншим соусом. Одне й те саме питання можна розглядати з різних точок зору.

Пам'ятайте про емоційний зв'язок. Контент зобов'язаний впливати на емоції аудиторії. Використовуйте сторітеллінг - це один з кращих способів для встановлення емоційного зв'язку. Будуйте діалоги. У підсумку ставлення читачів до вашого бренду стане більш лояльним.

Влаштовуйте перерви. Завжди знайдеться хтось з читачів, хто буде онлайн. Але це не означає, що як тільки отримана нова підписка, ви повинні тут же проводити нову акцію або публікувати новий пост. Кожен день публікувати нові статті www.stateyki.org.ua/add_article, або проводити опитування рентабельно тільки в одному випадку - якщо ваша аудиторія вимірюється шестизначною цифрою.

Не бійтеся невдач. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Пробуйте і експериментуйте, проводьте аналіз. Слідкуйте за реакцією читачів. Ніяких інших способів створення якісного контенту немає.

Ставте якість завжди на перше місце. Якість важливіша за кількість. Тільки публікуючи цінні статті, ви підвищите цінність вашого контенту.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)